بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


گزارش تمرين آبي‌پوشان

قلعه‌نويي در ادامه صحبت‌هايش در خصوص زدن ضربات آخر و استفاده بازيکنان از موقعيت‌ها، به بازيکنانش توصيه‌هايي کرد.
*پس از صحبت قلعه‌نويي با تمامي بازيکنان وي جانواريو و توزي را کنار کشيد و حدود 10 دقيقه با اين دو بازيکن خارجي تيمش صحبت کرد. سرمربي استقلال از رودريگو توزي خواست تا خود را به شرايط ايده‌آل‌تر برساند و بهتر ظاهر شود.

* حدود 20 نفر از هواداران تيم استقلال از نزديک نظاره‌گر تمرين امروز آبي‌پوشان بودند.

* علي اميري، ميرشاد ماجدي، منصور پورحيدري و شاهرخ بياني از تمرين امروز استقلالي‌ها ديدن کردند.

* ميلاد ميداودي و مجتبي جباري به دليل مصدوميت همچنان در تمرينات آبي‌پوشان حضور ندارند

* بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل ملوان به ميدان رفته بودند پس از 20 دقيقه و ريکاوري راهي استخر و سونا شدند و باقي بازيکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون‌تيمي پرداختند.

* در تمرين امروز شايعاتي پيرامون احتمال فسخ قرارداد ساموئل با استقلالي‌ها شنيده مي‌شود و به نظر مي‌رسد اين بازيکن به دليل بازي نکردن در ترکيب آبي‌پوشان قصد دارد بعد از دربي قراردادش را با اين تيم فسخ کند.

* قرار است بازيکنان تيم استقلال از ساعت 13 روز چهارشنبه راهي اردوي شبانه‌روزي شوند. تمرينات اين تيم همچنان در کمپ استقلال پيگيري خواهد شد و بازيکنان پس از مستقر شدن در هتل مدنظر آبي‌پوشان با اتوبوس به محل تمرين مي‌آيند و مجدداً به هتل باز خواهند گشت.

* اکثر بازيکنان تيم استقلال در تمرين امروز اعتقاد داشتند که وضعيت دو تيم در جدول نشان‌دهنده پيروزي در مسابقه روز جمعه نيست و نفرات دو تيم و به خصوص آنهايي که تجربه بيشتري در اين مسابقه دارند مي‌توانند نقشي تعيين‌کننده براي تيم‌هايشان در دربي هفتاد و پنج ايفا کنند.

* با اعلام کادر فني استقلال تمرينات اين تيم فردا با حضور اهالي رسانه و تماشاگران برگزار مي‌شود و تمرين تاکتيکي آبي‌پوشان روز چهارشنبه پشت در‌هاي بسته برگزار خواهد شد.

* سياوش اکبرپور و حنيف عمران‌زاده تنها دو بازيکن دو کارته استقلال هستند و اين تيم محرومي براي ديدار روز جمعه نخواهند داشت.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر روز جمعه از ساعت 19:10 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. اين بازي هفتاد و پنجمين مسابقه دو تيم محسوب مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:تمرينات,استقلال,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com